torsdag 17 januari 2013

STORSTÄDAT!!

Ja för att nu vara i v 40 så är det ingen fara med min energi iallafall.. Har stor städat hela huset, dammat, dammsugit och moppat golv. Vet inte när det gjordes senast har bara blivit lite lätt dammsugning emellanåt så det var verkligen nödvändigt. Som sagt orken är det inget fel på bara att man blir mer andfådd och får ta det lite lugnare. Tog lite längre tid än vanligt men väldigt skönt när det var gjort, nu kan jag lägga mig i soffan med gott samvete!

Jag har skaffat ett Babyalbum till våran lilla skatt, som jag har börjat skriva i och sätt in kort i. När den ligger i min mage, ultaljudsbild och min och Crimas förväntningar mm.. När den har ploppat ut kommer jag fylla på mer allt eftersom :) Lite kul att ha tycker jag!
Nu väntar jag bara på att Crima ska komma hem, ryktet säger att han har fått bensinstopp mellan Åsarp och Kinnarp och pappa har gjort en utryckning.. Killar att dom aldrig lär sig när det är dags att tanka ;)

Ha en bra kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar