måndag 28 januari 2013

Nyklippt!

Å vad trött jag varit på mitt hår och min frisyr ett tag nu. Det har bara varit långt och tråkigt och man måste sätta upp det för att det ska hända något men vem orkar det. Jag fick ett presentkort på en klippning i julklapp och tänkte att om det fanns en tid idag eller imorgon så kanske jag hinner klippa mig innan bebisen kommer, för sen kommer jag ju inte ha tid på ett tag. Och japp -kan du komma om 40 min?! Ohh shit snabb dusch och sen ilfart till Falköping..

Före: Långt och tråkigt.
 Efter: Kortare och busigare bara att puffa till det :)
Förresten ni måste bara höra nya låten "Scream & Shout" med will.i.am och Britney Spears så bra discolåt!!! Den går varm hela tiden här hemma nu och i bilen på hög nivå :)

Ha de gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Åh, vad bra det blev. Jag klippte mig i fredags. Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt!!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, kul med lite förändring :)

    SvaraRadera