torsdag 24 januari 2013

40 HELA VECKOR!!

Ja då var dagen kommen som jag har räknat ner till, 24 Januari 2013! Idag är det beräknat att du skulle vara här :) Barnmorskan sa att de räknar inte att det är övertid förrän efter v 42+0 men att de flesta ställer ju sig in på datumet man får, även jag! Jag mår faktiskt mycket bra men samtidigt så orkar man inte mer, som ni ser så hänger magen och det börjar bli tungt. Men man vet ju att det inte är länge kvar nu, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge som Crima brukar säga.
Crima verkar lugn på utsidan men är nog väldigt nervös, för han påstår sig vara lite små sjuk hela tiden och olika symtom varje dag.. men vem är inte nervös..

Om 8 dagar fyller syrran 30 år alltså 1 feb och det vore typiskt om den kommer då, helst innan så vi kan vara med och fira eller efter. Och om det händer nått på kalaset (vilket jag inte hoppas) så är jag i goda händer då min faster är barnmorska :)

Nu är det bara jobbiga dagar av väntan...

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar