onsdag 2 januari 2013

Nu är julen äntligen borta!

Igår kväll fick vi nog av julen och kastade ut allt från gran, tomtar och bytte gardiner!! Så nu är allt som vanligt igen och gud vad fräscht och fint det blev. Så ingen mer snö tack, nu vill vi gå mot vår och ljusare tider! Om någon vecka kommer jag nog tillbringa mycket tid i denna soffan, tur att jag älskar den :)
Har tagit på mig en uppgift som jag är väldigt nervös över om jag klarar av, det innefattar bakning så jag tycker ju att det är roligt iaf. Det ska levereras på lördag så då kommer resultatet hur det blev. Här är lite förberedelser.
11 jobbdagar kvar sen blir det vila!!

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vila? Skulle inte du ha barn? Hehe närå jag fattar vad du menar såklart. Vi får se till att hänga fram i vår sen, när jag är hemma också :) ska bli spännande att se vaddet blir för "mamma-gäng" här ute i byn. Kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Haha ja mena vila inför förlossningen om den inte kommer precis då när jag ska vara ledig, sen blir det ingen vila :) men det gör mig inget!! Ja vi är ju några stycken som blir lediga samtidigt, kul!! Kram

    SvaraRadera