måndag 7 januari 2013

Äntligen..

..börjar allt lugna ner sig lite efter alla kalas, jul, nyår, andra evenemang och uppdrag. I dag har jag varit så trött så det var så skönt när jag kom hem och fick lägga upp mina svullna ben i soffan och andas ut.. Jag och Crima har börjat kolla på serien Sons of anarchy från början så det blir mycket slappa i soffan nu när vi har tid vilket är skönt och det är en bra serie :)
Crima har förresten varit sjuk nu i några dagar med feber, snuva och ont i halsen, så jag har varit nervös att det ska vara dags att åka till BB.. vill ju inte åka själv :( Men nu är han på bättringsvägen och jag kan nog knipa några dagar till.. 17 dagar kvar beräknat!!! Och efter det så vet man ju att den definitivt är ute efter max 3 veckor :)
Nu längtar vi efter dig våran lille/lilla vän, inte länge kvar tills vi ses utanför magen!!

6 jobbdagar kvar!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar