torsdag 10 januari 2013

38 HELA VECKOR!

Idag går jag in i v 39 bara 2 veckor kvar beräknat! Bara 5 arbetsdagar kvar! Känns konstigt men ska bli skönt att bara få vara hemma ta hand om mig själv och lilla bebben :) Nu har bristningarna börjat komma över naveln, jaja jag är inte den som älskar att gå naken på sommaren precis så det gör mig inget, det är värt det!
Har drömt nu dom senaste nätterna om förlossningen, hur det kommer bli, kännas och hur den lilla bebisen kommer se ut mm.. Lika nervös som jag är inför det lika mycket längtar jag tills det är dags!

Nä nu är det dags att gå och jobba!

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Denna vackra gravida kvinna bär något av det bästa livet kan ge, barnbarn, vi längtar också så mycket. Varje natt eller morgon jag vaknar undrar jag om ni åkt in. Kramar

    SvaraRadera
  2. Träffade en dam en gång som sa att barnbarn är livets efterrätt, det tyckte jag var så gulligt! /Hanna

    SvaraRadera