måndag 21 januari 2013

1-årig Bröllopsdag!!

För 1 år sedan vaknade jag med fjärilar i magen och var både spänd, förväntansfull och nervös. Man visste aldrig hur dagen skulle sluta, om det skulle bli som man tänkt sig och om allt skulle flyta på bra. Men allt blev bättre än vad vi hade tänkt oss och det är tack vare alla som var med den dagen och gjorde den till något alldeles speciellt :)
På förmiddagen var det grönt och barmark, och vi som villa ha vinterbröllop.. Vid korttagning fann vi lite frost uppe på berget vid kurorten som tur var så det blev lite vinterkänsla. Men ju längre dagen gick och när vi kliver ur kyrkan så yr snön ner, vi fick vårat vinterbröllop till slut allt var perfekt!!
Jag gjorde en film med alla korten, filmklippen, talen och spexen från festen som jag såg på här om dagen jag både skratta och grät av lycka. Det var så sjukt roligt och man skulle bara vilja göra om det för festens skull :) Det var en underbar känsla när man står i kyrkan och tittar i varandras ögon och tänker nu är det du och jag för alltid och ingenting kan komma emellan oss, nu börjar våran resa!
Jag fick aldrig vara med och duka dagen innan men dom som hjälpte till hade gjort det så fint verkligen över förväntan :) Och min kusin Peter som gjorde den stora flaggan på scenen var pricken över i-et.
Den fina bröllopstårtan kom från Günthers i Ulricehamn, och den var mycket smarrig och god!
Det här året har verkligen gått fort, tycker inte det var längesedan vi gifte oss. Nu väntar vi bara på vårat första älskade barn som kan komma vilken dag som helst :) och som knyter oss ännu mer samman!
Christoffer jag älskar dig mest av allt på hela jorden, du är mitt allt!!!

Ikväll firar vi med att bara umgås och äta nått gott!

På tal om bröllop så är vi redan bjudna på 3 st i år, synd bara att 2 st är på samma dag.. får se lite hur vi ska göra..

Ha en trevlig måndag!
Kram

2 kommentarer:

  1. vilka är det som ska gifta sig? berätta för nyfiken :)

    SvaraRadera
  2. Det är inga ur vanliga kompisgänget.. 2 par från vårat bröllop, Crimas barndomsvän Mattias och Sandra han höll tal på bröllopet. Och sen Martin och Marie, Martin är från Döve så man kan säga att det också är barndomsvän. Sen är det ett par som är vän till Crimas familj. Ska bli spännande alltid kul med bröllop :)

    SvaraRadera