söndag 27 januari 2013

+3 och ingen bebis än!

Den trivs så bra i min mage så jag undrar om den nånsin vill komma ut, känns inte så..suck.. Dagarna går och jag har inga känningar av att det skulle vara på gång, lite förverkar ibland men inte mycket. Jag hoppas verkligen att den kommer innan jag blir igångsatt det blir mer spännande då.
Helgen har varit lugn, i fredags var vi hos Julia, Claes och lilla Siri som är hur söt som helst :) Vi fick god mat som vanligt och hade det bara mysigt. Snart får Siri en liten kompis och vi kan umgås mera ska bli kul!
Igår var jag och Crima i Skövde på dan och kikade lite på Biltema, Media Markt och Elins Esplanad och på kvällen hade vi lite tacomys i soffan.
Idag jobbar Crima och jag ska bara ta det lugnt kanske gå en promenad bara för att få lite frisk luft.

Ha en bra söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar