söndag 20 januari 2013

Krysschema!

Ja då kan jag snart ta ner och slänga mitt lilla krysschema,bara 4 dagar kvar beräknat.. Men jag har en känsla av att det kommer bli längre..suck.. har inga känningar än bara lite förvärkar och att det är tungt och börjar bli jobbigt då man vet att det inte är länge kvar nu. Nu vill man bara att den ska komma ut, väntan är värst!!!
Ja vad händer idag? Inte mycket skulle jag tro, det blir nog en lugn dag med inget inplanerat. Kan vara skönt det med ibland även om jag lätt blir rastlös :)

Ha en bra dag!
Kram

4 kommentarer:

  1. Ja det är bara att inse att jag har varit lyckligt lottad. Både Thilda oh Gabbe är födda på på dag 38+2. Jag hann aldrig "vänta" mer än normalt. Om du ändå har förvärkar så kan det ju inte vara alltför lång borta, kroppen värmer upp :) jag tror ni får en tjej, time will tell... Kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Nä jag hoppas att det inte är för långt borta :) De flesta och även jag tror mer på en pojk men man vet ju aldrig, som sagt tiden får visa :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej. skulle du vilja sammanfatta din graviditet och hur du mådde under tiden. Jag är rätt ny-gravid och nyfiken på folk runomkring :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Min graviditet har varit bra jag har mått ganska bra hela tiden bara mått lite illa på kvällarna emellanåt annars inga större problem. Lite humörsvängningar första veckorna men blev bättre efter v 12. Det är underbart när man börjar känna att det är ett litet liv i magen samtidigt som det känns lite obehagligt. De sista 6 veckorna hade jag massa vätska i benen som var lite jobbigt då jag inte fick på mig skor mm men det blev bättre av vila. Nu när jag är i slutskedet börjar det kännas tungt och man vill bara att den ska komma ut, jag längtar så!! Det kommer nog gå bra ska du se :) kram

      Radera