onsdag 9 januari 2013

Kvällsmat?

Vad lat jag känt mig på kvällarna det senaste och det har resulterat i att det inte har blivit nån ordning med maten på kvällarna. Dels har det varit brist på ideér och ork, och lagar inte jag så gör ju inte Crima det heller tyvärr.. och då har det bara blivit nått lätt.. Men ikväll blir det husmanskost alá Per Morberg! Stekt fläsk med löksås :)
Behöver ju egentligen inte titta i boken för jag vet ju redan hur man gör löksås, men man blir ju ännu mera sugen när man ser på de fina bilderna i boken. Bra bok för nybörjare då recepten är super enkla och lätta att följa.

Jag älskar verkligen vanlig enkel husmanskost!!

Ha de gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag fick ju den boken av Emma i julklapp och jag lagade raggmunk med stekt fläsk, det kan jag också rekommendera.

    SvaraRadera
  2. Det får vi testa en dag då :)

    SvaraRadera