fredag 11 juni 2010

Undersimsning!

I går kom det upp lite undersimsning på framsidan, + att vi satte upp taket vid huvudentren. Så fort det blir fint väder ska jag måla det en gång till för brädorna var väldigt skitiga. Det var kvar lite sen garaget som vi kunde använda =) Nu har vi haft riktigt otur med vädret några dagar, går att jobba på ändå men det blir så blött =( Hoppas på finare väder nästa vecka!Ikväll blir det lugnt för min del, killarna ska ha en spa, bad, bowling, mat, och sprit kväll i Skövde. Crima är så bra på att planera, jag är för en gångs skull ledig en fredagkväll på mycket länge, och då ska han tillbringa den med grabbgänget förstår inte riktigt hur han tänker ibland ;). Jaja jag får ha myskväll med syrran istället =) Igår bjöd Crima mig på en biokväll i skövde SEX AND THE CITY 2 vi var inte hemma förrän 00.00 (så jag ska väl inte klaga). Och imorses skulle jag upp och jobba, var något trött om man säger så =)

Imorgon blir det jobb 7-22 en riktig heldag men sen blir det bygget på söndag, jippi!!

Ha en trevlig fredagkväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar