söndag 20 juni 2010

Fönster foder!!

Idag har det satts upp sista hörnbrädan på baksidan och sista listen. Vi har plastat och glesat burspråket, nu är det bara vinkeln på baksidan kvar. Vi satsar på att bli klara utvändigt först, regnar det sen kan man jobba inne och sen är det skönt att kunna fokusera på ett ställe. Vi har även satt fönster foder idag, blev mycket fint =) Några fönster kvar, dom färdigmålade brädorna tog slut så nu får farfar måla lite fler. Vi har satt lite lockbrädor och jag och syrran har städat iordning i huset. Inte kul men det måste göras tyvärr. Här kommer dagen i bilder:Nu får vi in lite kvällssol i köket;)Hej då Tittebacken vi syns imôrn!!Imorgon jobbar jag kväll, så det blir nog lite städning på bygget på förmiddagen!

Ha det gott!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blir! Jag gillar verkligen ert färgval!

    SvaraRadera
  2. Ja jag är nöjd faktiskt, det är svårt att kolla på en liten färgkarta och sen hur det blir på ett helt hus, men det blev bra. Crima vill haft grönt men jag tyckte att det hade smält ihop för mycket med naturen. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!! Va kul det är att följa bygget. Det går ju jätte fort framåt. Det blir ju jätte fint!:)
    Kramis

    SvaraRadera