tisdag 8 juni 2010

Eftermiddags bak!

Idag har jag jobbat en kort dag 7-14, eller det är ju 7 timmar så så kort är den väl inte. Men det känns som man hinner med mer om man slutar 14 istället för 16. Så idag när jag kom hem så bakade jag Dumlemuffins, dom blev goda! Har redan ätit 3 st.. mums.. =)

Nu väntar vi på att syrran och byggherren ska komma hem från ultraljudet i skövde så vi kan fortsätta på bygget. Idag blir det till att sätta undersimsning, om det inte regnar för mycket, då får vi fortsätta med innerväggar isf.

Jag säger bara usch för tandläkaren =( I helgen slog jag ut en flis ur min framtand. Var inne på akutbesök och lagade den igår. Besöket tog ca 20 sek behövde inte borra eller så. Jag bara hur mycket blev det? Och hon svarar 700 j*vla spänn!!!!! Jag höll på att ramla av stolen, fy fan vad dyrt det är, snacka om bra tim peng när besöket var över på mindre än 1 minut...

Ha de gött!!
Kram

1 kommentar:

  1. oj då tandläkarbesök kostar ju en del tyvärr. Muffinsen såg goda ut!

    SvaraRadera