lördag 19 juni 2010

ALLA fönster på plats!!!

Idag har bygg gänget som består av Henke, Malin, Crima, Tjolle och Karl-Erik satt in 25 fönster och 3 balkongdörrar. Helt otroligt vad bra det har gått och var duktiga mina arbetare är =) Det blev jätte fint och nu kommer ljuset in. Burspråket blev kanon och väldigt stort, ser perfekt ner till garaget där jag antar min sambo kommer tillbringa en hel del tid. Det är alltid kul när det händer nått stort som syns, men det är mycket slit och pill emellanåt som inte syns. Huvudsaken är att det går framåt, och det har det gjort i en väldans fart tycker jag! Synd att jag jobbade ikväll, och i morgon 7-16 men dom verkar sköta sig bra=)

I morgon vet jag inte vad dom hittar på, kanske foder runt fönsterna, har ett hörnbräde kvar som farfar målade idag. Sen är det lite kvar som ska plastas och glesas i innertaket. Sen finns det lite lock att sätta upp som är fädigmålade. Ja ni ser det finns att göra=) Men det är jäkligt kul att bygga hus!! Fråga Henke, på fester brukar det komma fram, Malin vi bygger om vårat hus för det var så jäkla roligt!!(och dom byggde nytt för ca 3 år sedan) Som ni ser våra byggarna är GULD VÄRDA!!!

Ha de gott!!
Kram

2 kommentarer: