måndag 29 mars 2010

Lite gamla bilder!

En regnig och tråkig dag som denna kan det behövas lite uppmuntran. Tänkte visa lite glada och roliga kort =)

Detta är från förra året, hade regnat mycket och det hade blivit översvämning här på Björkbacken. Då får Crima syn på Farfar som står mitt i denna pöl och tvättar sin bil =) det såg för roligt ut!! Han är lite speciell =)

När jag såg denna bilden vattnades det i munnen och man längtar till sommaren och grillning med trevliga vänner. Hoppas sommaren blir lika lång och bra som vintern har varit, men det finns inga garantier.

Detta kortet är taget på Dansbands kampen 2008 när Scotts var med. Riktigt roligt var det och bra musik. Vi var några fler men dom var ute på vift =) Får tacka Eriksson för tröjorna, han håller alltid vad han lovar!!

Detta var ett fint kort på 2 av mina vänner, det var Kräftskiva ute i trädet. Med mat, lekar och dans.

Ja ni kan ju gissa vem som tagit detta kortet... Jag och Crima var på Cypern förra året och han skulle smörja in mig lite.. himla tok... =)


Sitter och väntar på att få åka till jobbet, börjar 16.00 idag. Man blir lite slö innan och får inte speciellt mycket gjort. Det jag inte gjort idag får jag helt enkelt göra en annan dag =)

Ha de!
Kram

1 kommentar: