onsdag 3 mars 2010

Kampen mot 20 kg lättare..

Ja du det är lättare sagt än gjort.. Inne på andra veckan nu, shit vad jobbigt det är att motstå alla läckerheter. Det är ju en omställning som tar lite tid, att vänja magen vid att äta mindre. Men nu börjar man bli mätt efter en halv portion mot vad man åt förut.

Jag och Crima har ju försökt att komma upp och gå innan han börjar jobbet vilket blir vid 05.00 tiden. Det sägs ju att man bränner mest kalorier innan frukost :) sen om det stämmer vet ja inte.

Idag tog vi lite sovmorgon, jag gick Vårkumla rundan i eftermiddags på 7,5 km först och sen när Crima kom hem åkte vi till stan och simmade 1000 m vilket motsvarar 40 längder. Efter ca 16 längder ville Crima den lata ge upp så han var ju inte mycket till peppning precis..

Nu är jag helt slut som människa och ska lägga mig tidigt, men först blir det kycklingsallad och fuskbyggarna. Och jobb i morgon..

(Jag har gått ner 1,4 kg och Crima har gått ner 1,8 kg) Kampen går vidare!!
Ha en trevlig kväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar