fredag 2 april 2010

Glad Påsk!!

Ja så var det Påsk igen vart tar tiden vägen.. Vi är redan inne i April och snart har det gått en tredjedel av nya året. Det ska hinnas med mycket i år, ett husbygge och alla dess tillhörande grejer.. Ska bli spännande =)

I morgon ska vi ha lite påsklunch för våra byggare(+några extra) och fira att garaget är klart, jippi!! Så idag har jag förberett lite, jag har bakat baugetter som jag ska skära i snittar och stekt massa köttbullar. Gjort mina kladdkaksmuffins till fikat och dukat i garaget. Imorgon ska jag slänga ihop en janssons frestels och lite andra goa grejer!



Saknas en gardin i bak som ska sättas upp idag..

Ikväll blir det kinamat i Ulricehamn ska bli så gott I love it!!!

Glad Påsk till er alla!!
Kram

5 kommentarer:

  1. Älskar påskmat! Ska bli så gott att få käka i morgon. Ses på kvällen sen då. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli gott. Jag har en ny drink som du ska få smaka på imorgon ;) ses då! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad jobbar Christoffer med? När börjar bygget av huset?

    SvaraRadera
  4. Tack för en underbart god påsklunch.Hoppas ni hade en rolig kväll det hade vi. kram

    SvaraRadera
  5. Christoffer jobbar på AP&T i Blidsberg, Och bygget av huset kör igång vilken dag som helst idag ska vi hämta hem virket=)

    Det var kul att ni gillade våran påskbuffé=) Vi hade också jätte kul på kvällen med lite grillad mat mums=) Kram

    SvaraRadera