fredag 12 mars 2010

Ledig fredag!!

Crima är ledig på fredagar nu mera så idag var vi lediga båda två, vi började med sovmorgon och som vanligt bjöd jag på frukost på sängen. Sen gick vi bort till garaget, Crima slipade klart alla fönsterna och jag målade klart 2 med vitfärg och grund målade dom 4 sista. Ska fortsätta måla imorgon också.

Crima tog varje tillfälle han kunde och försökte lata sig(som vanligt) Då behövs en riktig spark i baken =)

Sen var det en på Crimas jobb som hade beställt ett köttfat av mig som jag fick göra, med rostbiff, kalkon och kassler. Jag gjorde även ett fruktfat till för all frukt fick inte plats och en sallad.

Efter vi levererat köttfatet möttes vi av en härlig himmel påvägen hem=)

Ikväll möter Herr laget Åsarp/Trädet inne på Ållevi, hade tänkt åka in och se matchen men vi har inte bestämt oss kanske blir en myskväll i soffan med pizza och Let´s Dance ;) vi får se!!

Ha en trevlig kväll!!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar