söndag 14 mars 2010

Det går framåt!

Idag har jag målat klart alla fönstren, jippi!! Crima har städat iordning lite och så har vi spacklat klart alla taklister. Nu ska dom bara slipas och målas.. Sen kom svärmor och svärfar på besök och bjöd oss på lite fika, det sitter aldrig fel =)

Jag målade fönsterna 1 gång med grundfärg och 2 gånger med vit täckande färg, jag blev nöjd faktiskt, eller det är ju bara ett garage som jag brukar säga till Crima =)

Crima spacklar det sista på taklisterna

Idag tog vi en premiär tur in i garaget med bilen, det var kul=)

När bilen var inne fattar man hur stort garaget är.. Men det är skönt med lite yta..

Det sägs ju att ju större man har desto mer skit samlar man på sig, och antagligen kommer det väl bli så med tiden..

Nu ska jag gå och lägga ihop en smörgåstårta=)

Ha det gött och njut av helgen som är kvar!
Kram

2 kommentarer:

  1. INSANE hur stort ert garage är!! :) Nu börjar jag bli orlig. Snön smälter och vi behöver Henke lite till :) haha vi ska jobba som svin så vi blir klara snart! :) Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Jag har ju bestämt hur huset ska se ut, så då fick Crima bestämma garaget.Vilket blev ganska stort :) Ingen fara ni får ha Henke tills ni är klara det dröjer nog lite till innan vi sätter igång. Kram

    SvaraRadera