fredag 26 mars 2010

Äntligen Fredag!!

Då var det äntligen helg igen, härligt! I veckan har jag gått bredvid mycket på nya jobbet vilket har inneburit mycket information och tidiga mornar (inte van vid det än) så när jag kom hem idag la jag mig och sov 1,5 timme, mycket skönt. Men det går jätte bra på jobbet och jag tror jag kommer trivas mycket bra, trevliga medarbetare =)

Nu har vi beställt allt virke till huset, kommer nog snart så pappa kan börja kapa upp massa 2,40 längder till reglarna. Även virket till fasaden kommer snart för priset skulle gå upp efter påsk så det var lika bra att köpa på sig. Farfar längtar sååå mycket att få börja måla igen, och det är vi så tacksamma för!!

Här är nästa project. Jag ska göra egna tavlor och sätta upp i taket i garaget, Crima har skrivit ut dessa kort på vanligt papper och det blev jätte bra bilder. Var inne på BS Foto och frågade och det skulle kosta typ 550 kr för 1 kort och jag skulle ha 4, då är det bättre att göra det själv! Ska även göra egna ramar =) ni får se resultatet sen.

Tacka Simone eller Albin för detta kortet på en Porsche fälg, taget på Malins bröllop!

Ikväll är det final i Let´s Dance ska bli spännande både Claudia och Mattias är jätte duktiga, men jag håller nog lite mer på Mattias =) HEJA HEJA!!!

För övrigt en lugn helg, kanske en tripp till Jönköping imorgon vi får se!

Ha En Trevlig Helg!!
Kram Kram

1 kommentar:

  1. coolt, ska bli kul att se hur det blir när de kommer upp !

    SvaraRadera