måndag 8 mars 2010

Vart är våren?!

Å vilket härligt väder det har varit i några dagar nu, hoppas det håller i sig och blir varmare och soligt :) Igår jobbade jag först 7-16 och sen gick jag och Crima bort och började skotta av husplattan så det smälter fortare. Vi tog med lite varm choklad och hade picknik i solskenet. och avslutade kvällen med STOR städning, inte roligt men man känner sig nöjd efteråt:)

Idag har jag varit ledigt så jag har bakat lite mer Kladdkakemuffins som syrran ska bjuda på på jobbet. Och sen har jag bakat en sats brödkakor till Farfar han tycker det är så gott med hembakat. När Crima kom hem så gick vi Vårkumla rundan, och nu är jag helt slut!!!

Imorgon ska jag köra mamma till träning och sen jobba kväll.. ska bli kul, jobba kväll är alltid soft, tjöta massa skit med gamlingarna och tiden bara springer iväg.. Så det får bli promenad imorgon bitti vid 05.30 (om vi orkar upp;))

Ha det gott!
Kram

1 kommentar: