onsdag 10 mars 2010

Målat fönster =)

Vilken härlig dag med solsken!! Och fin utsikt från husplattan!! Och shit vilken färg när solen lyser, ser väldigt rött ut. Tänk om sommaren med massa grönska runt omkring=) Lovely!!

I helgen så började jag och Crima skotta bort snö från husplattan, så jag satte mig i solen med en varm kopp choklad och bara njöt, så härligt.

Titta!! på vissa ställen var det till och med torrt!

Crima har slipat 3 fönster, så idag har jag börjat måla 2 av dom i vit grundfärg.



Sen hade jag tänkt hitta nått snyggt svart tyg med nått på och sy lite gardiner, så att det inte blir så bart. Crima säger: jaja gör som du vill(men det var inte så poppis i början)Men nu får jag oftast som jag vill :P. Jag och Simone ska antagligen till Ullared snart och då ska jag även försöka hitta några söta lampor som ska hänga i fönsterna. Det blir nog bra tror jag!

Har även nått mer projekt men återkommer till det senare :)

Ha de gott en onsdag kväll som denna!!
Kram

1 kommentar: