tisdag 16 mars 2010

Tupperware!!

För nån vecka sedan så var jag på ett Tuppeware party, och då fick vi varsin gåva och då fick vi en sådan här grej till att göra piroger med. Så då var jag ju tvungen att testa =)

Jag fyllde dom med köttfärs blandning som bestod av köttfärs, tacokrydda, creme fraiche och chilisås.

Väldigt bra grej och väldigt lätt att använda.

Såhär fina blev dom när dom var klar =) Frasiga och goda!

Det blev en sallad till och den berömda vitlöksdippen som består av: Creme fraiche, majonäs, vitlök, lime och salladskrydda. Giftigt farligt GOD!!!

Tuppeware har verkligen produkter som man kan lita på och dom har många olika bra grejer. Nu vet jag att denna funkar =)

För övrigt så är det första dan på jobbet imorgon är lite pirrigt men det ska bli kul! Idag ringde det från ett annat jobb som jag sökt och ville att jag skulle komma, kul men det är alltid så. Antingen har man inget eller så ringer flera.. Men jag är ju glad att jag har fått ett nu.

Nä Crima blir tokig om han inte får datorn nu så han kan spela med sin jobbarkompis så tack och hej för idag!!

Kram

6 kommentarer:

  1. Vill också gå på tupperware party! Behöver kaklådor mm. Pirogerna ser jättesmaskiga ut!

    SvaraRadera
  2. Tuppeware är bra grejor annat än ikeas lådor håller bara ett tag.

    SvaraRadera
  3. Oj, vad sugen jag blev på piroger! Får bli bak i morgon :) Hur gjorde du degen? Bra läsning föresten! // Kjelle

    SvaraRadera
  4. Kul att du tycker det Kjelle! Jag blandade 6 dl vetemjöl 1/2 tsk salt i en matberedare, tillsatte 250 g kallt margarin körde några sek. Vispade upp 1 ägg, 1/2 tsk ättiksprit och 2-3 msk vatten hällde i det och körde ca 20 sek. Får ej köra för länge! 225 grader ca 10-15 min =) penslade med ägg ovanpå. Kram

    SvaraRadera
  5. Tack! vad bra, ska bli gott till morgondagen :) Kram

    SvaraRadera
  6. Lycka till =) kram

    SvaraRadera