måndag 2 maj 2011

Nya tag!!

Idag var det vägning igen då, veckorna går så fort när man har vägning varje vecka. Började förra veckan bra men sedan fick jag tandvärk och vi syndade mycket med tanke på att jag hade kalas och så. Men vågen visade neråt idag med så nu har jag gått ner 12 kg exakt =) Dom senaste veckorna har jag inte gått in för det jätte mycket men ändå gått ner fast det har bara varit typ 0,2 0,1 0,3 0,2 oavsett hur mycket är det gött att det ändå går neråt så lätt ger jag inte upp =) Bara att kämpa på!!!

Har haft svin ont i min visdomstand eller snarare tandköttet hela helgen så idag fick jag nog. Åkte in akut, trodde dom skulle dra ut tanden och kosta mig minst 3000 kr men det tog 5 min dom gjorde rent tandköttet och sprutade in nån rengöring i köttet, gjorde j*vulskt ont men kostade mig bara 350 kr så nu är smärtfri och glad igen =)

Har precis kommit hem från Vårkumlarundan, jag och Crima tävlade idag och gick åt var sitt håll för att se vem som kom först tillbaka. Har nog aldrig maxat min kropp så mycket och aldrig gått så fort. Om vi går fort brukar vi gå runt på 1 tim 9 min från presentshopen och tillbaka. JAG VANN och gick på 1 tim 3 min sjukt nöjd och alldeles genom svettig var jag. Crima kom efter 3 min så han var också väldigt snabb idag(vem vet han kanske sprang en bit). Får fortsätta att tävla för när vi går ihop tappar vi alltid tempo och tjötar massa skit =)Nu har jag tagit en dusch och hoppat i min one piece dress, underbart!!!

Ha en go kväll!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Så roligt att det går bra för er, kämpa på! Här är i Jönköping är vi också lite lättare. Fint som snus!

    SvaraRadera
  2. Jag såg att det gick fort ;)

    SvaraRadera
  3. Haha ja det gjorde det, hade benhinne inflamation hela samhälls sträckan. Men jag vet att det släpper efter ett tag när jag blir varm. Såg dig med i förbi farten =)

    SvaraRadera