fredag 29 april 2011

SLÄKTKALAS!!!

Ikväll var släkten här och firade min 25 års dag!!! Bjöd på samma buffé som jag bjöd kompisarna på förra helg, med grillat kött och kyckling, potatissallad, krämig pastasallad, västerbottenpaj, melonsallad, oststicks, nötter, grönsallad, skagen snittar, bröd, kex och ostar. Så med andra ord tillbringade jag mesta dels av dagen i köket, hann med att ligga ute och sola lite på altanen också ;) Det var en trevlig kväll iaf med fina presenter och trevligt sällskap.Crimas present har ju varit lite försenad för att han beställt något från nätet men i eftermiddags kom han med en fin paket som innehöll en ny bärbar dator =) Min gamla håller på att gå ur tiden. Han är inte klok min underbara älskade, jag blev jätteglad den är grym!!! Det blir svårt att toppa detta när han fyller 25 i dec. Får börja spara redan nu =) Du är mitt allt, och du är bäst TACK älskling!!!Fick även många andra fina presenter, presentkort på MIO från min och Crimas familj på 2500 kr, pengar av mor och far föräldrar, en Hot stone behandling på Kallbadhuset i Ulricehamn av faddrarna, Grillset till min nya grill, receptbok på surdegsbröd, en fin blå glasvas, presentkort på presentshopen och på blommor.Av min flummigt roliga kusin Johanna och hennes kille Daniel fick jag surdegsboken + 2 surdegar en på vete och en på råg. Jag kan ju inget om detta men jag ska nog lära mig genom den fina boken och av en del samtal till Johanna. Dom ska tydligen matas ibland och tas om hand med känsla, låter som jag har en person att ta hand om så nu har jag döpt dom till Roger och Rosita. Gäller bara att försöka hålla dom vid liv! Mycket rolig present, tack så mycket!! Får se om det blir något brödbak framöver =)
Har varit en toppen dag, förutom min tandvärk går på massa tabletter än så länge får se om det blir tandläkarbesök nästa vecka.

Crima sitter nu och installerar min nya dator sen kan jag ligga i sängen och blogga =)

Ha de gött!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar