måndag 16 maj 2011

Vart är solen?!

Vart har det underbara sommar vädret tagit vägen? Tycker det har varit lite kallt dom senaste dagarna, vill ha tillbaka solen och värmen så man kan vara ute och sola sig brun till bröllopet jag ska på den 28 maj. Får va hos våran solstråle Sofie och värma mig lite istället, är så kul för nu blir hon glad när man kommer och sträcker ut armarna =)
Får trösta oss med att det är mindre än 2 månader kvar tills vi ska åka till Mallorca, jippi vad skoj det ska bli =) Längtar!!!Helt otroligt att jag klarat att gå ner nästan varje vecka, idag gick jag ner över ett halvt kilo igen, mycket nöjd =) Och Crima som har stått still och gått upp lite ibland gick ner över 2 kg denna veckan, ser ut som han är tillbaka på banan bra jobbat älskling!!

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Det var nog all städning igår som gjorde't! Haha :) kramar

    SvaraRadera
  2. Vet du vad det tror jag med ;)

    SvaraRadera