onsdag 18 maj 2011

Projekt pågång =)

Idag har jag planterat i mina krukor utanför garaget, älskar blommor titta så fint det blev! Lite mer ombonat och hem trevligt =)Igår var jag och hämtade en sak som jag köpt, blir mitt lilla projekt framöver =) Och ni får se när det är klart!! Har även beställt lite roliga grejer från nätet som också kommer ta del av mitt projekt =) Spännande....Annars en lugn dag ska åka in till stan och fixa lite saker, kanske bilbingo ikväll om Crima vill följa med, tveksamt... Jag har sagt att man måste ge och ta i ett förhållande, ibland får man ställa upp och göra saker som man inte tycker är roligt och sen får jag ställa upp tillbaka. Det som är bra med Crima är att han brukar lyssnar på mina kloka ord =) hihi...

Ha en bra dag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar