måndag 30 maj 2011

Bröllop!!

I Lördags var jag och Crima på bröllop utanför Alingsås. Crimas barndomsvän Sara gifte sig med Pontus. Så här såg vi ut, min nya klänning som jag köpte i Stockholm.Vigseln ägde rum i Hemsjös kyrka, jätte fin och stor kyrka.Bröllopsfesten var i gamla övre fabriken i Tollered. Jätte mysig lokal det var som en grotta.Skål för brudparet!Bordsplacering, vi satt vid runda bord, fin dukning och god mat.Under middagen skulle Sara försöka hitta Pontus vader, Crima var med och Sara tyckte Crima hade dom hårigast vaderna =)Det blev bröllopstårta till dessert, den var god med chokladmousse.Sen var festen i full gång, titta så mysigt det är i taket.Igår var det morsdag och det var fika både här och där. På kvällen bjöd Crima ut sin mor och mormor till Oliven i Borås.Jag tog en efterlängtad plankstek, mmm vad gott det var.I dag är det måndag och dom 0,3 jag gick upp förra veckan har jag gått ner igen. Nu blir det nya tag denna veckan, bara att köra på!!!

Ha en bra dag!
Kram

3 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig helg, kyrkan ligger i Hemsjö, du vände ordet. Kramisar

    SvaraRadera
  2. Fin klänning Linda!

    SvaraRadera
  3. Hihi nu är det ändrat nästan rätt iaf =)
    Tack Petra!

    SvaraRadera