söndag 15 maj 2011

Puhhh.....

Både jag och Crima är helt slut... Har haft 4 Dalmasar som bott hos oss från onsdag till söndag, 3 för mycket och för många dagar + att skitigare får man leta efter.
Dom har haft med sig sina crossar och åkte runt på banor i Skara, Lidköping mm Crima tog sig en provtur här hemma synd bara att Anders hade glömt tanka den så Crima fick leda den någon km hem. Det har varit jobbigt man kan inte röra sig som man vill och ligger grejer över allt + att jag har jobbat hos mamma i helgen.Efter dom åkte hem idag har jag och Crima stor städat huset igen, och tvättat alla sofföverdrag mm.. Den ena killen gick med handen innanför byxorna hela tiden och sen tog i allt och med tanke på hur renlig Crima är så höll han på att få spader.. Äckel säger jag bara.. Man lär sig av sina misstag, ha aldrig 4 dalmasar på besök samtidigt =)
Crima moppar för fullt, så bra med värmegolv torkar hur snabbt som helst.Nu är vi helt slut, städa på en söndag är aldrig kul. Har precis kommit hem från en promenad, är ny duschad och ska mysa lite framför tv:n.

Var så jävla nervös igår när jag såg på Eurovision Song Contest när Severige ledde efter halva röstningen. Synd att Eric inte vann men väldigt bra ändå med en 3:e plats =)

Hoppas Sverige vinner mot Finland ikväll vore så gött =)

Hoppas Gurkan åker ur Big Brother ikväll är så jävla trött på hans gnäll, han snackar om att dom andar är falska men är det nån som är det så är det ju han så som han snackar skit.

Ska bli så skönt med ny vecka i morgon med nya tag, hoppas vågen är med mig imorgon med =)

Ha en trevlig kväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar