tisdag 24 maj 2011

Helgen som gått...

Både jag och Crima har varit ledig i helgen, vi har pysslat med mina/våra projekt, var riktigt mysigt att göra nått tillsammans =) Crima fick ta över slipningen och jag har målat som bara den. Ni får se när det är klart =)

I lördagskväll var vi hos syrran och grillad, blev massa god mat som vanligt, mums!!! Drack även ett gott glas vin som David hade med sig och bjöd på.I Söndags till middag gjorde jag Club Sandwich med kyckling, stekt ägg och bacon. Gud vad gott och vad mätt jag blev. Som ni ser så har jag inte tänkt på vikten förra veckan precis. Vågen visade + 0.3 igår men tyckte inte det var så farligt. jag visste ju det när jag stoppade i mig + att vi inte hunnit gå mer än 2 gånger förra veckan. Skärpning denna veckan!!När vissa jobbar så ligger andra och latar sig, som vanligt =)På Söndags kvällen var vi ute i Döve och klippte gräset, vi hade var sin klippare så det gick ganska fort. jag tycker det är jätte kul att klippa gräset, längtar tills jag kan klippa våran gräsmatta =) Det är kul att se när det blir fint!!Denna veckan fortsätter våra projekt och ska försöka hinna gå lite mer, men idag blir det jobb och barnvakt åt lilla Sofie =)

Ha en bra dag!!
Kram

1 kommentar: