måndag 16 maj 2011

Dagen som gått =)

Har jobbat hos mamma idag och då var vi en sväng i Brismene och handlade lite blommor, ska plantera dessa i mina blomlådor sedan =)Har varit hos syrran i eftermiddags, hon har bakat morotsbröd och jag har kollat så det blev rätt =)Nä jag har gosat med Sofie medans mamma bakade =) Titta så fina dom blev, mycket goda var dom med!I julklapp fick Malin en fritös av mamma och pappa, ikväll har jag, Malin och Crima testat den.Väldigt smidig man lägger i te.x potatis och häller bara över 1 msk olja, sen snurrar den runt i typ 30 min sen är det klart.Dom blev jätte bra, och inte alls mycket kalorier i perfekt!!Syrran bjöd på mycket god middag ikväll, vi firade viktminskningen för denna veckan =) Tack så mycket för den goda maten!!Ligger i sängen och ser på Big Brother, och Crima ligger här och snarkar som bara den han somnar alltid lika snabbt.. Vad skönt med bärbar dator då kan man göra fler saker samtidigt =)

Imorgon ska jag försöka mig på att baka surdegsbröd, har blandat ihop en del ikväll och ska fortsätta imorgon är lite nervös om jag ska lyckas eller ej, hoppas det blir gott iaf =)

Vi får se imorgon hur det går!

Sov gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar