torsdag 13 september 2012

Videosamtal!!

Nu har jag och Crima pratat på Skype videosamtal :) Underbart att kunna se varandra! Han jobbar och sliter på dagarna och roar sig på kvällarna, han har blivit en riktig öldrickare.. hahaha... Hur ska det gå när jag inte är med och sätter stopp när det börjar bli lite för mycket ;)
Huvudsaken är att han har det bra, och jag längtar ihjäl mig!!!
Ikväll ska jag umgås med svärmor, mat och bio är på schemat det ska bli trevligt efter en hård dag med städ och annat slit och släp.

Ha de gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Skype is da shit! Använde det när syster var i Bryssel och även med min Hanna uppe i stockholmo. Himlans smidigt!

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen bra skit :) Sjukt att man kan sitta på var sin sida av jordklotet och se och höra varandra så bra. + att det är gratis :)

    SvaraRadera