söndag 9 september 2012

Nu har han åkt...

.. med taxi mot Landvetter för att åka till USA med jobbet. Känns lite konstigt, det blev alldeles tomt här hemma. Fast det kommer nog kännas mer om några dagar när jag inser att han inte kommer hem på ett tag. Vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge ( 2 veckor) så det blir verkligen en prövning, men jag tror ändå att det kan vara nyttigt och sen är man kärare än nånsin när vi ses igen :) (om det går att bli kärare än vad jag redan är)
Igår kväll var vi i Skövde och myste sista kvällen på bio och åt på restaurang. Vi såg Snabba cash 2, vi tyckte väl att den var sådär.. Kändes som den aldrig kom igång riktigt men maten var god och och mysigt hade vi :)
Annars har det inte hänt så mycket i veckan, min och Crimas familj var här i fredags på middag och mamma hade sin bästa dag på flera månader.. Hon var jätte pigg och glad, jag och Malin var chockade när vi såg henne rulla runt här hemma och det kom en tår av glädje :)

Mamma har annars haft många dåliga dagar då huvudet inte är med vilket är så tråkigt och man tänker kommer det alltid vara såhär.. Men nu vet vi att det finns bra dagar också och det är dom man måste ta vara på!

Jaha då får vi se vad som händer dom här 2 veckorna i ensamhet ;)
Saknar dig redan min skatt!!

Ha de gott!!
Kram

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam vännen, bara ett telefonsamtal bort finns vi och på torsdag kväll blir vår. Kram

    SvaraRadera