tisdag 11 september 2012

Nybakat!

Nu luktar det nybakat i huset!
Det blev en vit chokladkaka med hallon, väldigt saftig, söt och god.
Det blev även lite brödkakor, det var ett tag sen så det var dags. Blir gott till kvällen med lite smör och ost. Ska även ge några brödkakor till farfar då blir han så glad :)
Har pratat med Crima idag det blir ingen billig mobilräkning nästa månad, vi ska försöka prata på skype men har inte blivit något tillfälle än. Det är ju 6 timmar emellan, så när jag går och lägger mig så slutar han jobba om dom nu inte jobbar längre än 16.00 vilket jag tror dom i och för sig gör. Han verkar ha det bra iaf, bra väder, god mat och mycket intryck. Är lite avis och saknar honom mycket!!

Nu ska jag åka bort och gosa med lilla Sofie!

Ha de gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Receptet på den vita chokladkakan med hallon är jag lite sugen på ;)

    SvaraRadera
  2. Då får jag fixa det en dag ;)

    SvaraRadera
  3. Lägg gärna ut receptet här :)
    Vill också baka den!

    SvaraRadera