söndag 23 september 2012

Tjejkväll!

Igår hade jag tjejkväll här hemma och det är alltid lika  kul när vi ses! Vi åt lite mat, tjejsnack, babymys, manlig strippshow och mycket skratt :) hahaha.. kolla trailern till Magic Mike som går på bio nu så förstår ni vad jag menar. Inte så bra film egentligen men vi hade nått att vila ögonen på iaf :) Det får vi göra om snart!
Det blev inte så avancerad mat, jag bjöd på Tjockbottnad pizza med sallad. Den var uppskattad iaf :) Receptet kommer kanske upp senare.
Å vad skönt det är med en stor soffa så alla kommer plats. Det är sånt man kallar ett bra köp!
Till fikat bjöd jag på den vita kladdkaksmuffinsen som jag la upp här för någon dag sen.
 Jag fick öva mig lite på Thereses lilla knyte Ellen :) Å vad goa dom är, riktigt mysigt!!
Haha jag eldade i kaminen hela dagen igår för att ingen skulle frysa med tanke på istiden som varit här hemma senaste veckan, men det blev snarare bastu här igår kväll när alla var här.. Jaja bättre varmt än kallt!

Imorgon kommer äntligen min underbara skatt hem igen, å vad jag längtar efter lite närhet!! Men shit vad tiden ändå har gått fort tycker jag, jag har klarat mig fint men alltid roligare när man är 2 :)

Idag väntar kalas hos mormor som fyller år i morgon, ska snart göra klart prinsesstårtorna som jag ska ta med mig.

Ha en trevlig söndag!
Kram

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll!!! Väntar på receptet :)

    SvaraRadera