fredag 14 september 2012

Torsdagsmys med svärmor :)

Igår kväll var jag och Elisabeth i Borås, vi åt god mat på Oliven och såg på Hamilton 2 på bio.
Till förrätt åt vi friterad fetaost, å det är så super gott och vad länge sedan jag åt det. Mums!!!
Till varmrätt åt Elisabeth någon lamm rätt :)
Och jag åt Fläskfiléspett med klyftpotatis och bearnaisesås :) Det är verkligen min favorit sås, jag äter det till det mesta och är det nån annan sås så byter jag gärna till bearnaisesås. Det är dumt att byta bort ett vinnande koncept :)
Filmen var bra action från första stund kan man säga, man visste ju hur det skulle sluta men inte på vilket sätt. Men jäklar vilket högt ljud det var båda jag och bebisen i magen hoppade högt både en och två gånger :)

Idag är jag också ledig, ska försöka röja lite här hemma i t.ex. klädgarderoben, det som inte har använts på 1 år åker ut. Sen finns det massa lådor som all skit bara åker ner i som också måste rensas. Det är ju perfekt väder för att hålla sig inne iaf..

Ha en bra dag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar