lördag 15 september 2012

Trött dag!

Å vad trött jag har varit idag jobbat 8-19 + världens huvudvärk på det.. suck.. Sen röjde jag ju en hel del här hemma igår. Började med rensning i min garderob som var väldigt välbehövligt! Blev väl iaf en tredjedel i slänga högen :) (skön känsla, ut med det gamla)
Det blev rent och fint i garderoben och mycket plats för nyheter :) + att man hittar lättare bland de plagg man har. Frågan är bara hur länge det ser såhär bra ut?! Jag är expert på att röra till det då jag aldrig kan bestämma mig för vad jag ska ha på mig, provar olika plagg och sen bara slänger jag in det. Ajabaja skärpning Linda!!! :)
Rensade även i byrån i hallen, fasen vad skit man samlar på. Men det är bra och ha en sån låda som man bara trycker ner allt i när man vill få fint på övriga ställen. Men när den knappt går att stänga så är det dags att rensa. Jag tror de flesta har en sån låda hemma :)

Jaha då har det gått 1 vecka redan i ensamhet här på Tittebacken och bara 1 vecka kvar. Det har gått bättre än vad jag trodde det skulle göra det är jobbigast på kvällarna när man ska lägga sig. Men vi får hoppas att denna veckan också går fort, längtar efter min andra hälft...

Nä nu ska jag krypa ner och hoppas på god nattsömn!

God natt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar