söndag 2 september 2012

Om 1 vecka...

Drar Crima till USA för att jobba och blir borta i 2 veckor!!! Hur ska jag klara mig då?! Det kommer bli tomt här hemma utan min favorit. Men det är coolt det är inte alla som får den möjligheten så jag sa det är klart du ska åka. Det går bra för min man nu, har även gått upp ett snäpp på jobbet och har flera anställda under sig. Bra jobbat är stolt över dig!!
Något annat roligt är att mamma fick äntligen komma hem igår! Hon blev så glad så hon grät när doktorn sa att hon fick åka hem. Hon är mycket piggare nu än innan hon åkte in vilket är roligt men måste vila mycket emellanåt. Bra kommer hon ju aldrig att bli men hon är betydligt bättre nu iaf :)

Jag själv har haft någon riktigt dålig dag då allt känns piss men nu är jag på uppgång igen med nya krafter. Och nu känner jag det lilla knytet inom mig hur den bökar runt :)

Ha de gott!
Kram

1 kommentar:

  1. En stolt moder och en förväntanfull blivande farmor finns här för dig alltid. Kommer i eftermiddag till Cina. Kramar

    SvaraRadera