onsdag 3 oktober 2012

Smörgåstårtor!

Å vad trött jag är, har lagt ihop smörgåstårtor hela dagen... 5 st 12 bitar, 1 st 6 bitar, 1 st 3 bitar och 1 st 1 bit (den sist nämnda får Crima till lunch imorgon). Har ont i fötterna av att jag stått på samma ställe hela dagen och ont i huvudet då man glömmer av att äta. Men vad skönt det är när man är klar! Fick köra några till pappas kyl med för annars blir det lite trångt :)
Har jobbat sen i helgen och har 3 dagar kvar sen är jag ledig i helgen. Crima ska iväg och spela paintball på lördag och sen cigarrfest på kvällen, han brukar tajma in det där bra när jag för en gångs skull är ledig en helg. Men samtidigt kan jag ju hitta på vad jag vill!!!

Dags att göra sig i ordning för kvällsjobb!

Ha en trevlig kväll!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar