tisdag 16 oktober 2012

2 år i vårat HUS!!

Idag är det 2 år sedan vi sov första natten i vårta hus, shit vad tiden går fort!! Och jag trivs så otroligt bra, jag älskar det och är jätte nöjd med hur det blev. Det är inte mycket som jag skulle ändra på om jag fick. Crima skulle vilja ha en bastu men vem vet kanske blir en i framtiden (10 år), vi får se.. det ligger inte på prio ett precis :)
Man tänker det här ska vi göra till våren, till sommaren och till hösten men som sagt tiden går fort och trivs man med tillvaron så åker man bara med. Och med hus finns det alltid något att pilla med. I år fick vi iaf upp muren på framsidan och han så gräsmatta, skönt att fått något gjort av det man har tänkt. Får fortsätta greja nästa år!
Hoppas vi kommer få många lyckliga år tillsammans här jag och min familj :)

Ha en trevlig kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar