måndag 29 oktober 2012

Skyddsgaller till Kaminen!

Ikväll var svärfar Kjell här med ett skyddsgaller till kaminen som han har svetsat ihop och pulverlackat svart :) När det är barn påväg och barn som hälsar på så är det bra med lite skydd i dessa tider på året då man eldar mycket och så de inte bränner sig.
Det blev riktigt bra och han har även gjort ett likadant till syrran, tack så mycket Kjell!!

Annars har det varit en jobbig dag hos mamma då allt inte varit på topp precis, men jag vet att det finns bra dagar också ibland undrar man bara vart dom tagit vägen...snyft.. är väl extra känslig nu med massa hormoner i kroppen...

Men det är bara att ta nya tag!

Ha de gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Nu kan jag kommentera, men bara anonymt. Superfint galler! Kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag undrar var ni köpt stenen till väggen?
    Vi har en likadan kamin och letar efter sten som passar att ha bakom. Jag tycker att ni valt rätt och skulle vilja ha samma. ;)

    Hoppas du hör av dig!
    Ha en riktigt fin vinter !
    Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Nina!

      Vi köpte den på Köks & Miljo i Falköping men dom har ju lagt ner sin butik nu.. Men jag ska kika på vad stenen heter så kanske man kan googla på den och den finns någon annan stans.

      Ja den är riktigt fin, det är många som har sagt det och vi är jätte nöjda. Väggen blir ju lite levande med sten :)

      Hör av mig igen när jag kollat vad stenen heter.

      Linda

      Radera