torsdag 11 oktober 2012

25 HELA veckor!!

Såhär ser magen ut efter 25 hela veckor, går in i v 26 idag :) Om tiden bara ville gå lite fortare...
Jag har varit ledig idag, först blev det städning sen unnade jag mig en välbehövlig klippning. Senast jag klippte mig var innan bröllopet i januari med andra ord. Slitet och långt var bara förnamnet!! Nu känner man sig lite fräschare iaf :)  Skulle vilja färga det mörkare men en del säger att det är farligt när man är gravid..hmm SANT eller FALSKT?!!
Har även bakat lite cupcakes ikväll, vi gör ett nytt försök till Crimas jobbarkompisar. Sist fick jag ju vända då de satt i möte och sen gick de flesta hem tidigt så det blev aldrig av. Jag delade ut dom på bygden istället :) Men imorgon skickar jag med dom på morgonen och hoppas de blir nöjda :) Ska bara på med lite frosting och strössel.
Nu väntar jag bara på att fläskpannkakan ska bli klar i ugnen sen är det Kockarnas kamp och Hela Sverige bakar på tv:n.

Har hunnit med en del idag iaf.

Ha de gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vänta bara till bebisen är ute, då går det fort :-) Jag färgade håret när jag väntade både Harry och William och det funkade. Jag köpte färg på Ica och gjorde hemma...

    SvaraRadera
  2. Det kan jag tänka mig men när man inte har några barn innan så vill man bara att den ska ploppa ut, man längtar :) Men sen växer dom fort.. Men varje ålder och steg har ju sin charm :) Får fundera på det där med färgningen, samtidigt kan man ju lika gärna vänta tills efter om man är osäker så viktigt är det ju inte.

    SvaraRadera