söndag 14 oktober 2012

Söndag!

Japp då var det söndag igen då veckorna bara går.. I fredags kväll var vi hos Julia och Claes, det var jätte kul vi åt god mat och spelade spel :) Vi har roligt ihop och allt känns så avslappnat och skönt. Kul att vi ska ha barn båda två med inte så långt mellanrum :) vem vet nästa gång vi ses kanske deras har ploppat ut ;) Spännande!!
I går kväll var jag och Crima på 30-års kalas i Döve hos Erik. Det var också trevligt med god mat och smarrig tårta. Men man blir ju som en fyllechaffis nu tyvärr, inte för att Crima drack mycket igår men det är ju alltid jag som får köra hem. Och Crima somnar alltid efter nån minut.. suck.. Jag såg iaf en älg och 4 rådjur på hemvägen som höll mig vaken. Så man kan säga att jag nästa kröp hem..
Idag var Sofie här en liten stund och busade, har garnerat en smörgåstårta och snart ska jag till mamma och jobba.

Imorgon är det ny vecka med nya tag och nya möjligheter!

Ha en trevlig söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar