onsdag 10 oktober 2012

Veckans bild!

För någon dag sedan var vi på middag ute hos svärföräldrarna och då hade Elisabeth tagit upp sina sista odlade morötter. Och dom verkade trivas bra i jorden, detta är vad jag kallar när en morot har gruppsex :)
 Haha den såg för rolig ut :)
På tal om nått annat, å vad jag sover dåligt på nätterna... har svårt att somna då jag ska gå och lägga mig för då vill inte den lille/lilla sova den bökar och grejar.. Sen när jag väl somnat vaknar jag efter en stund och måste gå på toa går inte att hålla sig längre. Och då är det samma visa igen den vill inte sova när jag vill sova.. det hela resulterar i att jag är mega trött på förmiddagen innan jag kommer igång.. suck jag som är så energisk annars..
Men det kanske är lika bra att man vänjer sig vid att inte sova på nätterna så blir det ingen chock för kroppen sen.

Så efter en arbetsdag lägger jag mig nu en stund i soffan!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar