fredag 26 oktober 2012

Ullared!

Japp då har man tillbringat större delen av dagen på Gekås i Ullared! Trött i huvudet, fötterna och 7000 kr fattigare men jag är jättenöjd med vårat inköp så jag är glad ändå :) Man brukar alltid köpa på sig massa onödiga saker men när jag plockade upp allt förut kändes det hur bra som helst. Som ni ser har vi laddat upp med massa baby saker. Amningskudde, bärsele (fick den av pappa), våtservetter, täcke, kudde, påslakan, spjälskydd, babyvakt, filt, napp, pyjamas, gosedjur och mycket mer :)
Köpte ett par jätte söta glöggmuggar nu till jul, jag älskar ju glögg och pepparkakor!!
Till mig blev det 3 tröjor en av dom var den här koftan. är inte mammakläder men magen får ju plats ändå och då kan jag ha den efter födseln med.
Annars blev det massa bra att ha saker/tråkiga saker som schampo, balsam, gla´pack, plåtpapper( till mina smörgåstårtor), maskindiskmedel, tvättmedel, grejer till bilen mm.. men det är skönt att slippa köpa det på ett tag och det är ju sånt som behövs emellanåt.. Blev en del julklappar till Sofie också :)

Vi åt förresten på restaurangen på 3 planet och det rekommenderar jag verkligen, ingen kö, billigt och jättegott! Åt schnitzel, stripps och bearnaisesås, knäckebröd m. smör och cheesecake till efterrätt typ 70 kr!! Där kommer jag alltid att äta när jag är där.

Ha de gott!
Kram


3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt att köpa bebissaker! :-)

    SvaraRadera
  2. Det blev mycket roliga grejer ser jag. Jättefin tröja!

    SvaraRadera
  3. Petra, tror du inte jag glömde gå in i tårtbutiken denna gången också :) haha att det ska vara så svårt att komma ihåg!

    SvaraRadera