måndag 15 oktober 2012

Att kommentera!

Har hört att det strulat lite för en del att kommentera.. Men jag har kollat inställningarna och jag har själv testat att kommentera utan att jag varit inloggad på min blogg och då funkar det.

För er som aldrig kommenterat men är sugen på det nån gång men inte vet hur så är det bara att klicka på kommentarer efter inlägget. Skriv vad ni vill ha sagt, sen kan man välja blad profil att klicka i anonym och skriva sitt namn i kommentaren eller välja att vara anonym. Eller välja Namn/webbadress och där räcker det att fylla i sitt namn om man inte har en blogg som man vill länka vidare till. Sen trycker man på publicera då fyller man i den lilla rutan som kommer upp och härmar det som står och klickar på publicera. Kommentaren kommer då till mig, jag godkänner den och sen syns den på bloggen!

Alltid kul när folk kommenterar, ger tips eller ställer frågor :) För er som det inte funkade för ni får testa igen, ibland kan det säkert låsa sig för stunden!

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar