fredag 1 april 2011

Hos frissan!!

Har jag varit idag och blivit ompysslad, det var ett tag sen sist. Det hade blivit lika långt och slitet som vanligt så att toppa kom inte ens på frågan =)
Så här sleten såg jag ut i förmiddags!!Tada!!! Och såhär kort, fint och tufft ser det ut nu =) I love it!!! Det fick bli lite snelugg och uppklippt(som vanligt) men dom som känner mig väl vet att jag alltid tröttnar på lugg så efter några dagar åker hårnålarna i ändå. Det är kul med en frisyr man inte behöver göra så mycket med, även fast jag ÄLSKAR att sätta upp håret på alla sätt och vis =)Köpte hårfärg med för jag tänkte färga men det blev ganska mörkt när allt det slitna kom bort får se om jag orkar göra det sen.

Nu är det fredagsmys.... Och imorgon ska vi iväg på något hemligt, SPÄNNANDE!!!

Ha det gott!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar