måndag 4 april 2011

Uppe med tuppen!

Gud vad trött jag var igår kväll efter helgens bravader. Och tårtorna tog typ hela dagen, först baka alla tårtbottnar, svalna, göra fyllningar och lägga ihop. Det stod grejer högt och lågt i hela köket igår, rörigt värre =)

Idag var jag uppe vid 06.00 för att spritsa på grädde och på med hallon/blåbär och lite choklad på tårtorna. Ska jobba hos mamma idag så jag hinner inte göra det sen, så då är det bara att gå upp i tid =) Imorgon får jag ÄNTLIGEN sovmorgon!!!Mina hemma gjorda choklad dekorationer =)Har vägt mig idag med, vågen visade neråt som tur var men inte mycket. Det var nog inte maten i helgen som gjorde det utan läsken och alkoholen inte bra när man bantar. Nya tag denna veckan, nu är det ju inget särskilt inplanerat heller så då kan man ta det lite lugnt med mat och dryck.

Ha de gott!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Mumma vilka goa tårtor Älskling :)

    SvaraRadera
  2. Nu tar du en liten bit idag tänk på vikten ;) hihi...

    SvaraRadera