måndag 4 april 2011

Nu är våren här!!

När man ser blommor börjar komma upp ur marken då är det VÅR!! Dessa söta små blommor fanns i mormors trädgård när jag var på besök senast =)Och när det börjar bli lite varmare ute så måste man få fram trädgårds möblerna, japp det är det enda vi har i utemöbler än så länge =) Köpte dessa förra året för man var så ivrig när verandan var klar men vi flyttade ju inte in förrän på hösten så det blev aldrig upp packat. Men nu har det fått sin plats, skall köpa 2 dynor och några plädar. Sen är det bara att komma förbi på en fika!! Blir nog någon frukost här i sommar också =)Jag och Crima gick Vårkumlarundan i eftermiddags medvind halva och motvind halva. Brukar gå runt på 1 tim och 15 min men idag gick vi på bra och gick på 1 tim och 9 min!! Fick ju gå och pöta på Crima lite men ändå ;)
Hoppade in i affären och då fick vi syn på detta, Vitlöksmarinerad Fläskfilé var bara tvungen att köpa.. Fläskfilé sägs vara magrare än kyckling, men vi får nog spara det mot helgen mm vad gott det ska bli!! Mer sånt här vill vi ha till sommaren Ica Mats!!!I morgon ska jag vara barnvakt i hela 5 timmar ska bli så kul =) Så idag har jag tränat på mata lillan med barnmat, hon älskar det men sen har hon mat i hela ansiktet också =) Imorgon blir det mys mys, längtar!!!

Snart Bachelorette Sverige och sen Big brother!!!

Ha de gott!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar