söndag 3 april 2011

25 års fest!!

Igår firade vi David för att han fyller 25 år på måndag! Han hade bjudit oss på hemlig resa med buss som slutade på Lumber & Karle i Kvänum. Alla fick skriva ner och gissa vart vi skulle och jag gissade naturligtvis rätt ;)Här har ni paret som gått ner över 20 kg tillsammans!! Jippi!!!Vi var mellan 40-50 personer och det bjöds på fördrink, 3-rätters och tårta till kaffet. Maten var super god, då tänkte jag inte på vikten vill jag lova. Det blev en och annan drink under kvällen, detta var priset för rätt gissning vart vi skulle, mycket god!! Absolute Vanilj, Appel Sourz och sprite tror jag det var i :)Glad pack stod på scenen, det väckte massa goda minnen från syrrans bröllop, fan vad bra dom är!!Får tacka Petra för dansen och förbränningen av kalorier =) Det var skit kul och svettig var bara förnamnet, vi måste ut och dansa TJEJER!!!Tiden bara sprang iväg på slutet och alla dansade loss till massa gamla goa låtar. Bussen gick hem 01.00 och vi var väl hemma lite efter 02.00 precis lagom. Förutom att jag skulle upp och jobba i morses, var lite segt. Tack David för en mycket trevlig fest och super god mat!!Mamma har varit hos mig lite idag för jag har tillverkat massa gräddtårtor igen, typ 6 st 10-bitars, som ska iväg imorgon =)

Får ta en promenad sen om man ska våga gå upp på vågen i morgon!!

Ha en kväll!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Rolig och bra sammanfattning av kvällen! Tack själv för dansen, så jäkla sköj ;)
    Vi får kolla upp ett bra ställe med ett bra band.

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är. Jag håller tummarna imorgon. Kram på er

    SvaraRadera
  3. Det måste vi göra =) Får skicka Crima och Johan på buggkurs!!

    SvaraRadera